Vše, co by vás mohlo ještě zajímat

  • Nabízíme kávový catering na akce všeho druhu. Kávu připravujeme výhradně výběrovou, dbáme na kvalitu surovin i proces přípravy.

    Na mlýnek rády zvolíme pražírnu dle vašeho výběru, pokud však tápete, můžete nechat výběr zrnek kompletně na nás. Snažíme se udržovat si přehled v nabídce českých i zahraničních pražíren, pravidelně ochutnáváme a máme svoje favority!

    Mléko používáme výhradně čerstvé, plnotučné. Pokud si potrpíte na farmářské mléko z kontrolovaných chovů, rády vám kávu připravíme s mlékem ze Šumavské mlékárny. Alternativní mléka jsou samozřejmostí, a to bez příplatku - jen nám předem sdělte, jaké máte rádi.

    Každou nabídku tvoříme na míru vaší akci - standardně nabízíme kombinaci espresso baru a brew baru, aby si každý z vašich hostů přišel na své.

    Běžná nabídka obsahuje espresso-based nápoje (espresso, cappuccino, latte, flat white) a filtrovanou kávu.

    Je možné připravit veškeré varianty káv i na ledu.


    Na baru nám slouží dvoupákový kávovar Nuova Simonelli Appia Life Compact a mlýnek Nuova Simonelli Mythos One.
    Filtrovanou kávu vám standardně připravíme metodou V60, v případě zájmu a charakteru vaší akce rády připravíme batch brew na Moccamasteru (strojově filtrovaná káva, vhodná při předpokládaném vyšším zájmu o filtrovanou kávu).

  • Mimo klasiku rády nabídku doplníme o letní či zimní speciality - u nás nejvíce vede osvěžující espresso tonic či pravá irská káva, nebo pro vaše hosty vytvoříme alko i nealko signature kávové drinky, stačí nám sdělit své preference. :-)

    Dále můžeme nabídnout čokoládu, chai latte, výběrové čaje ze sušického Čajového pohlazení nebo limonády z domácích sirupů dle sezónní nabídky od lokální Zvonilky.

    Prostě vše, co si rádi dáváte ve své oblíbené kavárně (a nebo kdekoliv jinde).

  • Mimo signature drink na míru vaší akci nabízíme i zajištění personalizovaných kelímků se jmény novomanželů, případně logem či sloganem vašeho eventu.

    V případě zájmu nabízíme doprovodné programy, které například perfektně vyplní čas čekání na ženicha a nevěstu během focení, nebo navodí přátelskou neformální atmosféru mezi vašimi kolegy a obchodními partnery.

    Pro vaše hosty můžeme přichystat cupping (řízenou kávovou degustaci), nebo je zasvětit do tajů přípravy filtrované kávy tak, aby si jí doma uměli připravit stejně jako profesionální barista. V individuálních případech nabízíme také rychlozáklady latte artu.

  • Rády za vámi dojedeme naprosto kamkoliv. Naším výchozím bodem je Sušice, brána Šumavy, a do 25 km jakýmkoliv směrem dojedeme zcela zdarma.

    Budeme rády součástí vašeho dne, i pokud se místo akce koná mimo náš radius, počítáme si však navíc dvě cesty × počet km × 12 Kč/km.

    Minimální doba trvání cateringu je 3 hodiny, ale rády s vámi strávíme třeba celý den - ať už potřebujete dopolední rozptýlení nebo kofeinový doping do pozdních hodin, budeme vám k dispozici naprosto kdykoliv. V procesu plánování harmonogramu je nutné počítat i s 30 minutovou přípravou a 30 minutovým úklidem po akci - v této době se káva nepodává.

    A jak je to s místem? Kávový catering je od toho, abyste si skvělou kávu mohli dát naprosto kdekoliv. Nezáleží na tom, zda připravujeme kávu uvnitř nebo venku, jediné, co od vás potřebujeme je zásuvka a místo cca 2 × 2 m.

  • Prvním krokem je vyplněním nezávazného rezervačního formuláře, kde nám prosím sdělte vše, co máte na srdci. Pokud je vám příjemnější rovnou e-mail, napište na info@kafezpalouku.cz nebo zavolejte na číslo +420 607 981 066. Ozveme se vám zpět nejpozději do 3 pracovních dnů!

    Rezervace termínu je pro obě strany závazná ve chvíli, kdy si společně odsouhlasíme všechny detaily - především nabídku, místo konání, počet hostů a dobu trvání cateringu (min. 3 hodiny). Předem vám dáme předběžnou cenovou kalkulaci, ze které uhradíte 30% zálohu a termín je váš. Zbytek si dorovnáme po akci.

  • Přesnou cenu vám dáme hned, jak zjistíme o vaší akci více. Odvíjí se hlavně od počtu hostů, obsahu kávové nabídky, místa i doby trvání cateringu.

    Minimální doba cateringu je 3 hodiny, a cena do 35 hostů se standardní nabídkou nápojů (espresso bar a brew bar) začíná na částce 6 990 Kč. Před akcí vám zašleme zálohovou fakturu na 30 % předem stanovené ceny - jejím zaplacením potvrdíte tak i svůj termín. Zbylá částka musí být uhrazena do 14 dnů od poskytnutí služby.

    V případě zrušení termínu se řídíme storno podmínkami uvedenými ve smluvních podmínkách.

Ještě jste si nás nezarezervovali na svou akci?

Podívejte se na naše nejbližší volné termíny.

Sledujte nás na instagramu, aby vám nic neuteklo.

Více obsahu na @kafezpalouku!